Tervetuloa ostoksille!

Honda » Street » Honda CB1000 Hornet SP 2025
Honda CB1000 Hornet SP 2025
Honda CB1000 Hornet SP 2025Honda CB1000 Hornet SP 2025Honda CB1000 Hornet SP 2025

Honda CB1000 Hornet SP 2025

Kaudelle 2025 Honda tuo täysin uuden Honda CB1000 Hornet SP -mallin tarjoten isompaan luokkaan uuden johtajan.

Lisätiedot ›

Määrä
Näytä toimituskuluarvio
Kysy tarjous Honda CB1000 Hornet SP 2025 ajoneuvosta
Avaa tarjouspyyntölomake ›
Pyydä tuotteesta tarjous, täytä tiedot ja lähetä pyyntö.
Nimi *
Sähköpostiosoite *
Puhelin
Määrä
Lisätiedot
Valitse lisävarusteet
Osta rahoituksella - laske kuukausieräsi ›
Rahoituslaskuri

Rahoituslaskurilla lasket juuri Sinulle sopivan kuukausierän

Laina-aika
Kokonaishinta
Käsiraha
Kuukausierä
493,78 €

Kk-erät sisältävät käsittelymaksun 12 €. Laskelma on arvio kk-eristä.

Perustamismaksu
299 €
Tilinhoitopalkkio
12 €
Korko
4.0 %
Lainakustannukset yhteensä
547 €
Luottohinta
5237 €

Kaudelle 2025 Honda tuo täysin uuden Honda CB1000 Hornet SP -mallin tarjoten isompaan luokkaan uuden johtajan.

 

Uudessa Honda CB1000 Hornetissa SP -mallissa yhdistyvät agressiivinen riisuttu muotoilu, upea ja tehokas nelisylinterinen 1000 cc moottori, huippuluokan alusta, sekä laadukas varustelu. Moottori tulee tarjoamaan yli 116 kW huipputehoa ja yli 106 Nm vääntöä. Honda CB1000 Hornet SP tarjoaa maksimaalisen ajonautinnon niin vilkkaassa kaupunkiajossa kuin mutkaisilla teillä.

 

Honda CB1000 Hornet -mallin suunnittelussa on ollut visiona pyörä, joka on samalla agressiivinen sekä tyylikäs. Honda CB1000 Hornet SP on vielä perusmalliakin agressiivisemmaksi viritetty jo tehtaalta tullessaan.

 

CB1000 Hornet SP -malli tarjoaa vakiona 4 KW enemmän tehoa sekä 2 Nm enemmän vääntöä, erot eivät jää pelkästään tähän vaan SP-mallissa myös alustaan on panostettu. Edessä Showan 41 mm USD SFF-BP vaimentimet ja takana Öhlinsin TTX36 takaamassa loistavat ominaisuudet niin kadulle kuin radallekin. Samalla kun alustaa ja tehoa on kiristetty myös jarruihin on tuotu aimo annos tehoa, edessä Brembon Stylemat pitävät huolen tarkasta jarrujen tuntumasta, takana vastaavasti Nissinin jarrut 240 mm levyllä. Muutokset eivät jää pelkästään tähän vaan SP-mallissa on myös Quick Shifter vakiona.

 

Väri SP-mallissa aina mattamusta/musta kullanvärisillä vanteilla sekä yksityiskohdilla.

 

Tekniset ominaisuudet:

  • 999-kuutioinen, nelisylinterinen DOHC 16V -moottori: 116 kW huipputehoa ja yli 106 Nm vääntöä
  • 4-2-1 pakojärjestelmä
  • TBW (Throttle By Wire), 3-oletusajotilaa sekä Honda Selectable Torque Control (HSTC) ja luistokytkin
  • Täysin uusi teräksinen kaksoisputkirunko
  • Showa 41 mm SFF-BP USD, säädettävä puristus- ja paluuvaimennus
  • Jousitus takana Öhlinsin TTX36
  • Radiaalisesti kiinnitetyt nelimäntäiset jarrusatulat edessä, 310 mm levyt
  • 180/55-17 takarengas & 120/70 ZR17 eturengas
  • 5-tuumainen TFT-näyttö
  • LED-valot, edessä kaksois-LED-valot
Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä
Mainostoimisto Semio
Kirjautuminen

Kirjaudu sisään antamalla tunnuksesi ja salasanasi.