Mukava ajaa ja vaivaton omistaa,
Rebel 500 kulkee omaa tietään.
Moottoripyörä merkitsee paljon enemmän kuin pelkkää kulkuneuvoa. Moottoripyörän täytyy edustaa elämäntapaa, asennetta ja antaa ajajalleen mahdollisuus ilmaista omaa yksilöllistä identiteettiään. Yhdistäen perinteitä ja uusia, rohkeita näkemyksiä Rebel 500 pyrki olemaan juuri tällainen moottoripyörä.
Rebelin kehitysohjelmassa korostettiin kahta avainsanaa: "Yksinkertainen" ja "Raaka". On taidetta tehdä paljon vähällä, ja Rebel on minimalistisen suunnittelun mestariteos, jossa jokaisella yksityiskohdalla on merkitys.
Leveärenkainen ja matalalinjainen "Bobber" on varustettu jyrkästi kallistuvalla 11,2 litran polttoainetankilla sekä mukavuuden maksimoimiseksi suunnitellulla leveällä ohjaustangolla. Minimalistinen muotoilu viestii yksilöllistä, omaperäistä tyyliä jokaisesta näkökulmasta.
Matala istuinkorkeus tekee siitä helposti hallittavan ja helpottaa ajamista matalilla nopeuksilla. Ajoasento on rento, kevyesti eteenpäin ojentuvin käsin ja keskitetysti sijoitetuin jalkatapein. Vuoden 2025 mallin päivitykset keskittyvät ajamisen mukavuuteen: istuimen materiaali on uusittu, ohjaustangon asento optimoitu ja takajousituksen iskunvaimennuksen kumiosat uudelleenmuotoiltu. Lisäksi LCD-näyttö näkyy nyt paremmin kirkkaassa valaistuksessa.
Vakiovarustukseen kuuluvat mm. luistonesto- ja avustin-kytkin, LED-valaistus ja LCD-näyttö.
Design
- Minimalistinen matala "Bobber"
- LCD-näyttö parannetulla näkyvyydellä kirkkaassa valossa
- Mukavampi kuljettajan istuin; matkustajan pehmuste ja takajalkatapit helposti irrotettavissa
Moottori
- 471-kuutioinen nestejäähdytteinen rinnakkaistwin-moottori, A2-ajokorttiin sopiva
- Voimakas alavääntö takaa vaivattoman ajokokemuksen
- 120 mm ”shotgun”-tyylinen pakoputki tarjoaa täydellisen custom-pyörän äänimaailman
Cruiser-pyöränä moottorin PGM-FI-polttoaineensyöttö, venttiilien ajoitus, sekä sytytyksen ajoitus on suunniteltu korostamaan moottorin alavääntöä ja tarjoamaan tasaisen ja lineaarisen tehon kaikilla kierrosalueilla. Moottorin huippuvääntö on vaikuttava 43,3 Nm / 6 000 rpm ja maksimiteho 34 kW / 8 500 rpm.
120 mm ”shotgun”-tyylisen äänenvaimentimen kautta hengittävä Linear Air Flow (LAF) -sensori, päivitetyt ECU-asetukset ja uusi OBD2-2-pakokaasutunnistin varmistavat EURO5+-vaatimusten täyttymisen.
A2 ajokorttiluokka